اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“مورو” گواهی سبز را به “مرکز فرآوری میادین نفتی” اعطا می کند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شرکت «مورو»، شرکت زیرمجموعه «دیوا دیجیتال»، بازوی دیجیتال هیئت برق و آب دبی، به «مرکز توسعه میادین نفتی محدود» به دلیل تعهد این شرکت به پایداری از طریق میزبانی عملیات فناوری اطلاعات خود بر روی ابر سبز «مورو»، گواهینامه سبز اعطا کرد.

این ابتکار نشان‌دهنده همکاری نزدیک «مورو» و «مرکز توسعه میادین نفتی محدود» در تقویت زیرساخت‌های دیجیتال پایدار است که به تحقق اهداف توسعه پایدار امارات متحده عربی و سازمان ملل کمک می‌کند. این اقدام همچنین بر تلاش‌های «مرکز توسعه میادین نفتی محدود» در اتخاذ اقدامات دوستدار محیط زیست و ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی تأکید می‌کند.

سلطان العلی، مدیر کسب و کار دیجیتال «مورو»، گواهینامه سبز را به یوسف السعدی، معاون رئیس‌ – فناوری اطلاعات «مرکز توسعه میادین نفتی محدود»، اعطا کرد.

محمد بن سلیمان، مدیرعامل «مورو»، گفت: «ما از اعطای گواهینامه سبز به «مرکز توسعه میادین نفتی محدود» خوشحال هستیم، زیرا انتخاب آنها برای میزبانی عملیات فناوری اطلاعات خود بر روی ابر سبز «مورو» گامی مهم در جهت کاهش انتشار کربن و افزایش استفاده از انرژی تجدیدپذیر است.»

او افزود: «با استفاده از ابر سبز «مورو»، «مرکز توسعه میادین نفتی محدود» کارایی عملیاتی خود را بهبود و اثر زیست‌محیطی خود را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این همکاری به عنوان یک الگو برای همکاری سازمان‌ها در راستای تحقق چشم‌انداز امارات در دستیابی به اهداف پایداری محسوب می‌شود.»

یوسف السعدی، معاون رئیس‌ – فناوری اطلاعات «مرکز توسعه میادین نفتی محدود»، گفت: «این تقدیر تلاش‌های مداوم ما در ادغام اقدامات پایدار در عملیات‌های خود را تقویت می‌کند. با اتخاذ ابر سبز «مورو»، ما می‌توانیم کارایی خود را بهبود و تأثیر زیست‌محیطی خود را به طور قابل توجهی کاهش دهیم، که این ابتکار با تعهد ما به اقدامات دوستدار محیط زیست همسو بوده و ارزش‌های اصلی ما در کیفیت و نوآوری در ارائه راهکارهای پیشرفته برای صنعت نفت و گاز را منعکس می‌کند.»

گواهینامه سبز «مورو» تقدیری برجسته از تلاش‌های هماهنگ سازمان‌ها در اتخاذ اقدامات دوستدار محیط زیست و ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی است. این ابتکار با چشم‌انداز «مورو» برای تقویت اقدامات پایدار در سراسر بخش‌ها همسو است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا